Soccer Conditioning Coach

1 2 3 4 5
Paul Gotsis - Soccer Conditioning Coach

Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

Intervista con la mia nuova squadra Panetolikos

    gotsis copy

Παύλος Γκότσης: Θα κάνουμε το καλύτερο για να είναι χαρούμενοι οι φίλαθλοί μας                   


Η επιστροφή του στον Παναιτωλικό θεωρήθηκε μία από τις πιο σημαντικές κινήσεις της ομάδας στην τρέχουσα μεταγραφική περίοδο. Άλλωστε η εμπειρία του στην Ξάνθη και το έργο του στην ακριτική ομάδα αναγνωρίζεται και στο Αγρίνιο όλοι περιμένουν απ’ αυτόν μια ομάδα που θα τρέχει πολύ. Ο Παύλος Γκότσης μίλησε στους αθλητικούς συντάκτες του agrinio-sports.gr Ευθύμη Παπανικολάου και του olatagoal.gr Παντελή Χατζηστυλιανό για τα συναισθήματα από την επιστροφή του στον Παναιτωλικό, για τις συνθήκες που βρήκε και για τη συνεργασία του με το Μάκη Χάβο. Ευχαρίστησε τους ανθρώπους που τον εμπιστεύτηκαν, τόνισε ότι η ομάδα θα βρίσκεται στο επιθυμητό επίπεδο στο ξεκίνημα της χρονιάς και πως ο ίδιος θα κάνει ότι περνάει και από το χέρι του για να είναι χαρούμενοι οι φίλαθλοι του Παναιτωλικού.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
Κύριε Γκότση πως αισθάνεστε για την επιστροφή σας στον Παναιτωλικό, που χαρακτηρίστηκε από τις σημαντικές την τρέχουσα περίοδο;Είμαι πολύ χαρούμενος που ξαναγύρισα στην ομάδα. Θέλω να ευχαριστήσω πάρα πολύ τον κύριο Χάβο και τη Διοίκηση και προσωπικά τον κύριο Κωστούλα, τον κύριο Μπελεβώνη και το Μάκη το νεαρότερο με τον οποίο συνεργάστηκα όταν ήταν παίκτης. Ξέρω ότι με εκτιμούν αρκετά, ότι ήθελαν να επιστρέψω στο τεχνικό τιμ και όντως είμαι χαρούμενος που ξαναβρίσκομαι στο Αγρίνιο.


Ο Μάκης Μπελεβώνης ο νεαρότερος είπε πως το πιο σημαντικό κομμάτι είναι η επιστροφή σας καθώς η ομάδα θα έχει πολύ καλή φυσική κατάσταση. Πως κρίνετε τη δήλωση αυτή;
Είναι τιμή για μένα που το λέει ο Μάκης ο Μπελεβώνης, που εκφράζει και τη νεότερη και την παλαιότερη ιστορία της ομάδας. Εγώ θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ για να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις της ομάδας. Στο πρόγραμμα που έχουμε εκπονήσει υπάρχει μεγάλη βαρύτητα και οργάνωση στο κομμάτι της φυσικής κατάστασης, ελέγχουμε τις προπονητικές εντάσεις και γενικότερα θα προσπαθήσουμε να είναι ένα από τα “όπλα” μας τη φετινή χρονιά. Αυτό έχει υποστηριχθεί και από τη Διοίκηση και μου παρέχουν όσα χρειάζονται για να κάνει ένας γυμναστής σωστά τη δουλειά του και γι’ αυτό θέλω να τους ευχαριστήσω.
Επιστρέφετε σοφότερος, καλύτερος;Σίγουρα είχα την τύχη να δουλέψω σε ένα Σωματείο πάρα πολύ έμπειρο στην Κατηγορία καθώς είναι 26 συνεχόμενα χρόνια, με έναν άνθρωπο τον κύριο Χρήστο Πανόπουλο που έχει κάνει εξαιρετική δουλειά όλα αυτά τα χρόνια και στην ομάδα του αλλά και με τους παίκτες που έχει βγάλει από τις Ακαδημίες. Εγώ τον ευχαριστώ για τα 3,5 χρόνια που έμεινα στην ομάδα και για τη δυνατότητα που μου έδωσε να δουλέψω εκεί και θεωρώ ότι έκλεισε ο κύκλος μου στην Ξάνθη. Παράλληλα με τις παραστάσεις που έχω από το εξωτερικό έχω τη δύναμη και τη διάθεση να τις προσφέρω.
Ανοίγει ένας μεγαλύτερος κύκλος στον Παναιτωλικό;Δεν ξέρω. Μπορεί και θα το ήθελα. Κάποιες φορές παίζουν ρόλο και οι συγκυρίες. Την ομάδα την αγαπάω, έχω γίνει φίλαθλος του Παναιτωλικού. Οπαδός δε μπορώ να το πω, γιατί δε θέλω να χρησιμοποιήσω την έκφραση με τη λογική ότι οι άνθρωποι αυτοί βάζουν από την τσέπη τους, ενώ εμείς πληρωνόμαστε. Θεωρώ ότι αν όλοι είμαστε ικανοποιημένοι μπορεί να υπάρξει ένας μεγάλος κύκλος στον Παναιτωλικό. Αυτό που με στενοχωρεί είναι ότι έχασα αρκετές πολύ καλές στιγμές της ομάδας και τουλάχιστον θα προσπαθήσω να έχουμε κι άλλες που θα τις ζήσω.
Η ομάδα θα είναι έτοιμη στο ξεκίνημα συνυπολογίζοντας το γεγονός ότι δεν έχετε όλους τους παίκτες την περίοδο αυτή;
Αυτό είναι ένα προσωπικό μου άγχος και άγχος όλων. Θεωρώ όμως ότι θα καλύψουμε το έδαφος για τους παίκτες που θα έρθουν. Εμείς αυτή τη στιγμή είμαστε κοντά στο 60 – 70% της ποσότητας δουλειάς αυτή τη 1,5 εβδομάδα. Πιστεύω ότι και τα παιδιά που θα έρθουν θα είναι έτοιμα στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος. Αν κάποιοι δεν είναι θα το καλύψουμε. Πάντως δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας για κανέναν και αυτό που είναι να γίνει θα γίνει.
Ποιοι παίκτες σας έχουν εντυπωσιάσει από πλευράς φυσικής κατάστασης;Τα παιδιά που έμειναν από πέρσι δείχνουν μεγάλη θέληση στην προπόνηση. Απο τα παιδιά που δείχνουν πολύ καλά είναι ο Γοδόι, ο Κουτρομάνος, ο Κούσας, ο Μαρτινές, ο Παπουτσογιαννόπουλος, ο Μήλιος και ο Μύγας. Αυτά τα παιδιά τη δεδομένη στιγμή ξεχωρίζουν.
Για τον Άλβες που έχει γραφτεί ότι είναι πίσω;Εγώ καθημερινά του δίνω συγχαρητήρια. Δουλέψαμε ξεχωριστά δύο εβδομάδες πριν ξεκινήσει η κανονική προετοιμασία. Δουλεύει σκληρά. Δεν ήταν έτοιμος σε φυσική κατάσταση, αλλά δεν ισχύει το “γυάλινος” που είχε ακουστεί. Θα είναι μια ευχάριστη έκπληξη για όλους μας. Δουλεύει και έχει φτάσει σε επιθυμητό επίπεδο φυσικής κατάστασης και θα δικαιωθεί η ομάδα που τον επέλεξε. Βλέπω ότι θα κάνει ένα εξαιρετικό πρωτάθλημα.
Έχουμε τις προσθήκες των Ετζενγκέλε και Κάπελ. Έχετε δει κάποια πράγματα και πως θα προσαρμόσετε το πρόγραμμα για τους δύο παίκτες;Θα δούμε τα εργομετρικά και θα κάνουμε το καλύτερο για να τους βελτιώσουμε. Έχουν χάσει λίγο έδαφος και θα πρέπει να κάνουν προσπάθεια. Θεωρώ ότι είναι δύο εξαιρετικές επιλογές, τους έχω δει σαν αντιπάλους και ειδικά τον Κάπελ, που με την ομάδα του είχαμε και αρκετά φιλικά παιχνίδια. Για τον Ετζενγκέλε έχω μάθει πολύ καλά πράγματα. Είναι εξαιρετικός χαρακτήρας και δουλεύει πολύ.
Οι συνθήκες που βρήκατε για να κάνετε τη δουλειά σας εδώ;Είμαι ένας άνθρωπος που ζητάω αρκετά πράγματα, γιατί προσπαθώ να δώσω μεγάλη ποικιλία όσον αφορά την προπόνηση. Η Διοίκηση μου παρέχει όσα ζήτησα και τους ευχαριστώ. Ο Παναιτωλικός αυτή τη στιγμή έχει εγκαταστάσεις στις οποίες μπορείς να καθίσεις με τις ώρες και να κάνεις αυτά που θες. Και θα γίνουν κι άλλες αλλαγές στο γυμναστήριο και οι εγκαταστάσεις θα ολοκληρωθούν περισσότερο. Γίνονται συνεχώς καινούρια πράγματα για τη βελτίωση του προπονητικού κέντρου. Εγώ όταν έφυγα ήταν νηπιαγωγείο και την ομάδα την έχω βρει στο πανεπιστήμιο στο θέμα των εγκαταστάσεων.
Πως είναι η συνεργασία σας με το Μάκη Χάβο;Είναι εξαιρετικός άνθρωπος. Είναι ανήσυχος και τον ενδιαφέρει πολύ η προπόνηση. Να μπαίνουν πολλά και μοντέρνα στοιχεία. Τον ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου και θεωρώ ότι θα έχουμε άψογη συνεργασία. Σέβεται και εκτιμάει το χρόνο του γυμναστή και θα υπάρξει πολύ καλή συνεργασία. Και πρέπει να πω πως έχουμε καλή συνεργασία και με τον Πάρη Ζουμπούλη, που ουσιαστικά ήταν από τις πρώτες αιτίες για να επιστρέψω στην ομάδα. Υπήρχε ταύτιση απόψεων και με τους δύο.
Ένα μήνυμα που θέλετε να στείλετε στον κόσμο του Παναιτωλικού;Ο κόσμος του Παναιτωλικού δεν πρέπει να ανησυχεί. Η ομάδα θα είναι και φέτος πολύ δυνατή και όλα θα πάνε καλά. Ο κόσμος έχει άγχος αλλά κι εμείς έχουμε μεγαλύτερο για να ετοιμαστεί η ομάδα και να είναι αυτή που πρέπει. Εγω θέλω να τους πω ένα τεράστιο ευχαριστώ, γιατί όταν ήρθα εδώ σαν αντίπαλος με το Θρασύβουλο είχαν φωνάξει το όνομά μου και δεσμεύομαι πως θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για να τους κάνω όλο και περισσότερο χαρούμενους.
Eythimios Papanikolaou
www.agrinio-sports.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου